Šiandien „Range Rover“ su mumis yra jau 50 metų! Ir per šį ilgą laiką neabejotinai atsirado labai daug įdomių faktų, kurių daugelis iš jūsų dar nebuvote girdėję. Todėl skubame jums pristatyti keletą faktų apie visiems puikiai žinomą „Range Rover“.

Šiandien „Range Rover“ su mumis yra jau 50 metų! Ir per šį ilgą laiką neabejotinai atsirado labai daug įdomių faktų, kurių daugelis iš jūsų dar nebuvote girdėję. Todėl skubame jums pristatyti keletą faktų apie visiems puikiai žinomą „Range Rover“.

Bėgant laikui pavadinimai keitėsi

„Land Rover“ savo pirmąjį „Range Rover“ pagamino 1970 m., nors apie tai svarstė jau seniai. Visas koncepcijos kūrimo procesas prasidėjo dar 1948 m., o 1951 m. kompanija jau turėjo tvirtą koncepciją, kuri atspindėjo tai, ką mes šiandien suprantame kaip modernų visureigį, neformaliai žinomą kaip „Road Rover“.

Kuriam laikui planai buvo atidėti. Tačiau 1966 m. buvo sugrįžta prie pirminių planų ir pradėti darbai. Visureigiui duotas pavadinimas buvo gana neįprastas – „100 colių traukinio vagonas“ (angl. „100-inch Station Wagon“). Visureigio prototipai ir pirminiai modeliai buvo vadinami „Velar“ (tai pavadinimas, kuris neseniai buvo vėl prikeltas), tačiau kai 1970 m. naujieji visureigiai buvo pristatyti rinkai, juos oficialiai pradėta vadinti „Land Rover Range Rover“.

„Range Rover“ buvo eksponuojamas „Luvre“

Tuomet, kai 1970 m. rinkoje pasirodė pirmasis „Range Rover“, jis tapo pirmuoju automobiliu, eksponuojamu „Luvro“ muziejuje Paryžiuje, kadangi šis automobilis buvo pripažintas kaip tikras modernaus dizaino pavyzdys. Nuo to laiko „Luvro“ muziejuje buvo pradėti eksponuoti ir kitų markių automobiliai.

Jo dizaino kūrėjas nebuvo patenkintas

Charles Spencer „Spen“ King buvo pirmojo originalaus „Range Rover“ dizaino kūrėjas ir jis buvo labai nepatenkintas dėl to, kuo jo sukurtas automobilis tapo. Jam nepatiko mintis, kad jo kūrinys bus prabangesnis, ir ypač prieštaravo važinėjimui juo po miestą.

2005 m. jis teigė, kad niekuomet nenorėjo, jog automobilis taptų statuso simboliu. Jis taip pat apgailestavo, kad „Range Rover“ tapo „priimtina Mercedes arba BMW alternatyva pasipūtusiems ir išpuikusiems vairuotojams“. Taigi, turbūt jums įdomu sužinoti, kuo Spen King vairuodavo? Prieš mirtį 2010 m. jis vairavimo „Volkswagen Golf R32“.

„Range Rover“ dizaineris gamino reaktyvinius variklius

Jau minėtas „Range Rover“ automobilio dizaino kūrėjas Charles S. King iš pradžių kūrė turboreaktyvinius variklius „Rolls Royce“ kompanijai ir tik XIX a. šeštojo dešimtmečio pabaigoje perėjo į kompaniją, kuri pradėjo gaminti „Range Rover“ automobilius.

0
Share

Post comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

go top